Накази


ЧЕРНЯХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЖАДЬКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ 06671468

НАКАЗ

12.09.2025 р.                             с.Жадьки                      № 34

 

Про організацію та проведення атестації

педагогічних працівників Жадьківської гімназії

 у 2025-2026 навчальному році

 

Відповідно до частини п’ятої статті 50 Закону України «Про освіту», частини першої статті 48 Закону України «Про повну загальну середню освіту»,  Постанови КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800  «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»,

Положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом МОН України  09.09.2022 №805 , професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 серпня 2024 р. № 1225, наказу відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради від 12.09.2025 року № 108-к/тр «Про організацію та проведення атестації педагогічних працівників закладів та установ освіти Черняхівської селищної ради у 2025-2026 навчальному році» та з метою стимулювання безперервного підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників

 

НАКАЗУЮ:

1. Створити атестаційну комісію І рівня Жадьківської гімназії в кількості 5 осіб.

2.Затвердити  атестаційну комісію І рівня на 2025/2026 навчальний рік у такому складі:

Голова комісії – Прут О.О., директор гімназії;

Секретар – Мацейчук Н. М., голова методичного об’єднання;

Члени комісії:

- Огійчук Л.М., заступник директора з НВР.

- Присяжнюк Ю.П., голова первинної  профспілкової організації  закладу;

- Чайковський В.П., вчитель фізики, старший учитель;

 3. Атестаційній комісії:

3.1. Провести атестацію педагогічних працівників у 2025/2026 н.р. згідно Положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом МОН України  09.09.2022  №805.

3.2. Опрацювати  критерії оцінювання педагогічної діяльності  відповідно до професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 серпня 2024 р. № 1225   за кваліметричною моделлю ( додаток 1).

3.3. До 10.10.2025р. скласти і затвердити списки педпрацівників, котрі підлягають черговій атестації у  2025 році, строки проведення їх атестації, графік проведення засідань атестаційної  комісії, визначити строки та  адресу електронної пошти для подання документів педагогічними працівниками (у разі подання в електронному форматі).

3.4. У разі відсутності педагогічного працівника у списку на чергову атестацію, за його заявою, поданою не пізніше 20 грудня поточного року, затвердити список педпрацівників на позачергову атестацію, визначити строки проведення  атестації, подання ними документів та у разі потреби внести зміни до графіка своїх засідань

 

4.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

      Директор гімназії                                             Олександр ПРУТ



ЧЕРНЯХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЖАДЬКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ 06671468

НАКАЗ

29.08.2025 р.                                        с.Жадьки                                           № 22

 

Про організацію виховної роботи

У Жадьківській гімназії

у 2025-2026 навчальному році

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України № 988-р від 14.12.2016 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» зі змінами (розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 592-р), наказів Міністерства освіти і науки України, від 31.10.2011 № 1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», листа МОНУ від 10.08.2022 року №9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти», “Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України” від 10.06.2022р. № 1/6267- 22, «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні» від 30.05.2022 № 1/5735-22, «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні » від 1305.2022 р. № 1/5119-22, «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти» від 02.08.2022 р. №18794-22, «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» від 29.03.2022 р. № 1/3737-22, «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії » від 25.03.2022 р. № 1/3663-22 «Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території України» від 22.06.2022 р. № 1/6885-22, «Про Рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у зв’язку з війною в Україні та гуманітарною кризою» від 14.06.2022 р. № 1/6355-22, указу Президента України від 16.03.2022 року №143/2022 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», з метою формування національно-культурної громадянської ідентичності, національно-патріотичного світогляду, збереження та розвитку суспільно-державницьких та духовно-моральних цінностей українського народу, впровадження ефективного механізму формування та реалізації державної політики у сфері національно-патріотичного виховання, створення безпечного освітнього середовища, з метою забезпечення чіткої організації виховного процесу, позаурочної зайнятості учнів Жадьківського ліцею, створення безпечного освітнього середовища в закладі та на виконання наказу відділу освіти, молоді й спорту Черняхівської селищної ради № 6 від 12.01.2023 «Про затвердження плану заходів з національно-патріотичного виховання дітей та молоді в закладах освіти  Черняхівської селищної ради»

НАКАЗУЮ:

1. Визначити провідними напрямками виховної роботи у 2025-2026 навчальному році наступні:

- національно-патріотичне виховання;

- правове виховання;

- протидія булінгу;

- запобігання домашньому насильству;

- запобігання та протидія торгівлі людьми;

 - профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки;

- сімейне виховання;

- розвиток учнівського самоврядування.

2. Голові методичного об’єднання  класних керівників   Ковтонюк Н.В.:

2.1. Забезпечити реалізацію принципів патріотичного виховання (національна спрямованість, самоактивність і самореалізація, полікультурність, соціальна відповідальність, історична і соціальна пам'ять, міжпоколінна наступність) та плану заходів з національно-патріотичного виховання згідно додатку.

2.2. Провести анкетування учнів та розглянути на засіданнях методичного об’єднання  класних керівників 1 – 9-х класів стан організації національно-патріотичного виховання учнівської молоді та визначити шляхи вдосконалення роботи з означеного питання.

3.Голові волонтерського штабу «Горлиця»:

          3.1. Забезпечити роботу волонтерських загонів, спрямовану на підтримку та допомогу дітям з сімей, батьки яких загинули у зоні АТО/ООС, учасникам бойових дій на сході України, вдовам загиблих.

          3.2. Забезпечити проведення загальнонаціональної хвилини мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України вчителі-предметники, щоденно о 09:00.

          4.Творчій групі класних  керівників:

      4.1. Спланувати роботу органів учнівського самоврядування відповідно до листа МОН України від 12.02.2018 № 1/9-90 «Про розвиток органів учнівського самоврядування».

4.2. Передбачити заходи щодо зустрічі з учасниками бойових дій, волонтерами; відвідування учасників бойових дій; відзначення важливих пам’ятних та ювілейних дат 2025-2026 навчального року.

5. Діяльність класних  керівників здійснювати згідно Програм «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів» та «Нова українська школа» у поступі до цінностей» відповідно до провідних напрямків виховної роботи, а також:

           5.1. Виховання особистості і її обдарувань;

          5.2. Виконання вимог державного стандарту загальної середньої освіти, підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності;

          5.3. Виховання в учнів ціннісного ставлення до Конституції України, державних символів України, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов’язків, прав і свобод людини і громадянина, відповідальності перед законом за свої дії.

          5.4. Реалізація права учнів на вільне формування політичних і світових переконань.

           5.5. Виховання ціннісного ставлення до родини, поваги до народних цінностей українського народу та інших народів і націй; виховання ціннісного ставлення до свого здоров'я як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров'я учнів.

6. Класним керівникам 1 – 9-х класів організовувати роботу класного колективу за такими напрямками:

          6.1 Забезпечення умов для засвоєння учнями рівня та обсягу освіти, а також розвитку їх здібностей;

           6.2 Створення умов для організації змістовного дозвілля.

          6.3 Профілактика булінгу, бездоглядності, правопорушень, планування і проведення відповідних заходів.

           6.4 Сприяння підготовці учнів до самостійного життя у дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами

          6.5 Проведення виховної роботи із урахуванням вікових та індивідуально- психологічних особливостей учнів, їхніх нахилів, інтересів, задатків, готовності до певних видів діяльності, а також підвищення рівня сформованості учнівського колективу.

           6.6.Координація роботи вчителів-предметників, органів учнівського самоврядування, батьків та інших учасників освітнього процесу щодо виконання завдань навчання та виховання у класному колективі, соціального захисту учнів.

 7. Класним керівникам 1-9 -х класів:

          7.1. Відвідувати (за потреби) уроки у своєму класі протягом навчального року

          7.2. Обов’язково бути присутніми на всіх позакласних виховних заходах свого класу та загальношкільних виховних заходах зі своїм класом.

          7.3. Здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями статуту і правил внутрішкільного розпорядку ліцею, правил поведінки, чергування та інших документів, що регламентують організацію освітнього процесу

          7.4. Інформувати про стан виховного процесу в класі та рівень успішності учнів педагогічну раду, адміністрацію закладу , батьків

           7.5. Дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-якого фізичного та психічного насилля, своєю діяльністю стверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі

          7.6. Пропагувати здоровий спосіб життя.

          7.7. Згідно з вимогами, вести документацію, пов’язану з виконанням повноважень класного керівника: плани виховної роботи, соціальний паспорт класу, листки здоров’я, особові справи, облік відвідування ліцею, журнал інструктажів БЖ з попередження дитячого травматизму, облік учнів пільгового контингенту, що харчуються безоплатно тощо.

          7.8. При складанні планів виховної роботи постійно та впродовж року у своїх класах керуватися методичними рекомендаціями щодо національно-патріотичного виховання, передбаченими Концепцією національно-патріотичного виховання дітей і молоді.

          5.9. Підвести підсумки виховної роботи за І семестр до 27.12.2025 року та на кінець навчального року до 06.06.2026 року.

 6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор гімназії                                     Олександр ПРУТ

З наказом ознайомлені:                               

Ратай І.В.              _____________

Довга О.М.           _______________

Крисевич Ю.Д_________________

Ковтонюк Н.В._________________

Мацейчук Н.М._________________

Дичок В.В         _________________

Огійчук Л.М.____________________

 Присяжнюк Ю.П._________________

 Кушнірук Т.А.   ______________________

Пигина Д.О.       _______________   

ЧЕРНЯХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЖАДЬКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ 06671468

НАКАЗ

29.08.2025 р.                                        с.Жадьки                                           № 19

 

Про затвердження Річного навчального плану Жадьківської гімназії на 2025-2026 навчальний рік та

Освітньої програми Жадьківської гімназії на 2025-2026 навчальний рік

 

            Відповідно до п.6 статті 11 закону України «Про загальну середню освіту»,  вимог наказів Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 №1272 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти», від 08.10.2019 № 1273 «Про затвердження типових  освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти», від 20.04.2018 № 405 «Про затвердження  типової освітньої програми  закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», від 20.04.2018 №408 «Про затвердження  типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» (у редакції наказу МОН України від 287.11.2019 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 31.03.2020 №464), Освітньої  програми гімназії, рішення педагогічної ради від 25.08.2025, протокол № 1 та з метою забезпечення якісного освітнього процесу,

 

НАКАЗУЮ:

1.    Затвердити  Річний навчальний план  на 2025-2026 навчальний рік.

2.Педагогічному колективу гімназії:

2.1. Забезпечити необхідні умови щодо реалізації у повному обсязі  інваріантної складової робочого навчального плану, виховного плану.                                                                           

3.Затвердити Освітню програму на 2025-2026 навчальний рік:

3.1. Для 1-4 класів;

3.2. Для 5 класу (адаптаційний період);

3.3.Для 6-8 класів;

     3.3.Для  9 класу.

 4.Розмістити Освітню програму Жадьківської гімназії та Річний навчальний план роботи  Жадьківської гімназії на 2025-2026 н.р.  на сайті закладу.

                                                                                                       До 01.09.2025

      5.Забезпечити необхідні умови щодо реалізації Освітніх програм та

           Річного  плану роботи.

                                                                         Протягом навчального року 

6.              Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

        Директор гімназії                                      Олександр ПРУТ   

ЧЕРНЯХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЖАДЬКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ 06671468

НАКАЗ

05.09.2025 р.                                                 с.Жадьки                              № 33

 

Про організацію роботи з

охорони праці та безпеки

життєдіяльності всіх учасників

освітнього процесу  у 2025/2026 н.р.

 

      Відповідно до Закону України «Про освіту»,ст.13 Закону « Про охорону  праці», керуючись пунктом 8 частини шостої статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указами Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), від 24.02.2022 р. № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій»,  пунктом 15 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України  від 10.03.2017 р. № 138 «Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту» (із змінами), наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 р. № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.07.2018 р. за № 879/32331, Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти від 26.12.2017 № 1669, створення безпечного освітнього середовища у закладі освіти, збереження життя і здоров'я учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

1.Адміністрації гімназії, упродовж 2025/2026 н.р.:

1.1. Забезпечувати виконання законодавчих, нормативних актів, рішень, розпоряджень з питань охорони праці Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Житомирської обласної державної адміністрації, відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради, приписів органів державного нагляду з охорони праці, заходів з охорони праці колективного договору, пропозицій профспілкового комітету.

1.2. Організовувати проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним  випадкам.                                             
1.3.
При організації освітнього процесу  до нового навчального року  керуватись Інструктивно-методичними матеріалами щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

2. Призначити відповідальною особою з охорони праці у гімназії заступника директора з НВР Огійчук Л.М.. 

3.Відповідальній особі з охорони праці Огійчук Л.М.:

3.1. Посилити контроль за виконанням вимог нормативно-правових актів з безпеки життєдіяльності та охорони праці в закладах освіти громади, забезпечити упродовж 2025/2026 навчального року безпечні і нешкідливі умови праці, навчання.

3.2.До  20 вересня 2025 року доопрацювати документацію з охорони праці, видати необхідні  шкільні накази.

3.3. До  20 вересня 2025 року опрацювати та за потреби перезатвердити інструкції з охорони праці працівників, відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти  (наказ МОН України від 26.12.2017 року № 1669).

3.4.Відпрацювати дії на випадок виникнення надзвичайних ситуацій з працівниками та учнями.

3.5. До 10.09.2025 року затвердити та ознайомити під підпис  працівників гімназії із обов’язками з охорони праці та безпеки життєдіяльності, керуючись Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти № 1669 від 26.12.2017р. :

3.5.1. Керівника закладу (додаток1);

3.5.2. Заступника директора з навчально-виховної роботи (додаток2);

3.5.3.Завідувача кабінетом, майстернею (додаток 3);

3.5.4. Учителя, класного керівника, класовода, асистента учителя (додаток 4);

3.5.5. Керівника гуртка (додаток 5);

3.5.6.Завгоспа  (додаток 6);

3.5.7. медичної сестри гімназії (додаток 7);

4.Заступнику директора з НВР Огійчук Л.М.:

4.1.До 10.09.2025 року (за потреби)  скласти  навчальний план та графік проведення занять з питань охорони праці, відповідно до Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах, установах, організаціях, підприємствах, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України (наказ МОН від 23.11.2017    № 1514).

4.2. Забезпечувати навчання з питань охорони праці учасників освітнього процесу відповідно до чинного законодавства і Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах ( 1 раз на  три роки).

4.3. Розслідування нещасних випадків з педпрацівниками та  працівниками гімназії, здійснювати згідно з Порядком розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві (постанова Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337),

4.4. Розслідування нещасних випадків з учнями здійснювати згідно Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися  під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах (наказ МОН України від 16 травня 2019 року № 659)

4.5. Нещасні випадки, що трапилися з учнями в позаурочний час та в побуті, розслідувати відповідно до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру (постанова Кабінету Міністрів України від 22.03.2001 № 270).

5.Призначити відповідальним за протипожежну безпеку та дотримання дезінфекційного режиму завгоспа Бачука І.В.

 6.Завгоспу Бачуку І.В.:

6.1 Здійснити перевірку об’єктів підвищеної небезпеки (будівлі та споруди, спортивні майданчики, електро- господарство, тощо) та ліквідувати виявлені недоліки.

4.2.Організувати проведення вступного та первинного інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки з усіма працівниками, що приймаються на роботу.

4.3. Оновити куток з охорони праці.

4.4.Тримати на постійному контролі ефективність та раціональне використання дезінфікуючих, миючих, антисептичних засобів, захисних масок, безконтактних термометрів, бактерицидних приладів, одноразових рушників.

5.Класним керівникам 1-9-х класів та  вчителям: фізики, хімії, інформатики,

фізичної культури,трудового навчання та  обслуговуючої праці протягом

навчального року проводити необхідні інструктажі з учнями з наступною їх

фіксацією у відповідних журналах згідно з  Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти від 158.04.2006 № 304.

6. Всім учителям гімназії:

6.1.Забезпечити обов’язкове щоденне проведення «Хвилинок безпеки» в кінці останнього уроку протягом 3-5-ти хвилин у початкових класах..

6.2. Проводити роботу з профілактики  та попередження дитячого травматизму.

6.3.Про всі нещасні випадки з дітьми або працюючими, що сталися в межах школи або поза школою, негайно повідомляти адміністрацію школи.

6.4. Категорично забороняється користуватися електрообігрівачами у навчальному закладі.

7.Класоводам та класним керівникам провести роз’яснювальну роботу з батьками, розглянувши питання безпечної поведінки дітей у закладі освіти та у побуті (вдома, на вулиці, у громадських місцях, спеціалізованих установах, приміщеннях, транспорті, залізничному транспорті, тощо); відповідальності за виховання та поведінку своїх дітей, збереження їх життя і здоров’я, дотримання режиму дня у робочі і вихідні дні, в позанавчальний час та під час канікул  (до 10.09.2025)

8. З метою підготовки навчального закладу до нового навчального року та роботи в осінньо-зимовий період:

8.1. Створити комісію для огляду шкільних кабінетів, класних приміщень та спортивних майданчиків у такому складі:

Прута О.О. – директора гімназії;

Огійчук Л.М. – заступника директора з НВР;

Бачука І.В. – завгоспа гімназії;

Присяжнюк Ю.П. – голови профкому;

8.2. 05 вересня 2025 р.  здійснити перевірку якості підготовки шкільних кабінетів, класних приміщень та спортивних майданчиків.

8.3.Завідуючим класними кабінетами та завгоспу гімназії підготувати відповідні акти до 15.09.2025р.

9.    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор гімназії                                                    Олександр ПРУТ

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 до наказу від 05.09.2025 № 33

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Жадьківської гімназії

_______________Олександр ПРУТ

 

 

Обов'язки директора гімназії

та організація роботи з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 в Жадьківській  гімназії

1. Керівник/директора закладу освіти:

1) є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці, цим Положенням; не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов;

2) відповідно до Типового положення про службу охорони праці створює в закладі освіти службу охорони праці, безпеки життєдіяльності, яка безпосередньо підпорядковується йому; призначає відповідальних за організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності в закладі освіти та визначає їх функціональні обов’язки, забезпечує функціонування системи управління охороною праці;

3) призначає наказом осіб, відповідальних за стан охорони праці в структурних підрозділах, навчальних кабінетах, лабораторіях, майстернях, спортзалах, тирах (стрільбищах) тощо;

4) затверджує посадові інструкції керівників структурних підрозділів, працівників з обов'язковим блоком питань з охорони праці, безпеки життєдіяльності;

5) перед початком навчального року, а також періодично протягом навчального року оцінює технічний стан обладнання та устаткування навчальних приміщень закладів освіти;

6) уживає заходів щодо приведення інженерно-технічних комунікацій, устаткування, обладнання у відповідність до чинних стандартів, правил, норм з охорони праці;

7) укладає колективний договір (угоду), що містить розділ з охорони праці, безпеки життєдіяльності, та забезпечує його виконання;

8) забезпечує виконання вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці, заходів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, передбачених колективним(ою) договором (угодою), приписів органів державного нагляду за охороною праці, пропозицій виборного органу первинної профспілкової організації (представника профспілки);

9) на засіданнях педагогічної ради закладу освіти, нарадах керівників структурних підрозділів, осіб, відповідальних за стан охорони праці, безпеку життєдіяльності, організовує звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного договору (угоди), видає накази, розпорядження з цих питань;

10) організовує профілактичну роботу щодо попередження травматизму і зниження захворюваності серед здобувачів освіти та працівників закладів освіти;

11) організовує роботу з розробки програми вступного інструктажу та забезпечує проведення всіх видів інструктажів:

з охорони праці - відповідно до Типового положення;

з безпеки життєдіяльності - відповідно до цього Положення;

12) організовує роботу щодо розроблення та періодичного перегляду один раз на 5 років:

інструкцій з охорони праці для працівників відповідно до Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 29 січня 1998 року № 9, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 квітня 1998 року за № 226/2666 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 30 березня 2017 року № 526) (далі - Положення про розробку інструкцій);

інструкцій з безпеки під час проведення навчання для здобувачів освіти відповідно до цього Положення;

13) сприяє здійсненню громадського контролю за додержанням вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці;

14) контролює забезпечення здобувачів освіти та працівників закладів освіти спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту згідно з Положенням про порядок забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям;

15) здійснює контроль за підготовкою трудових студентських загонів, учнівських об'єднань щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці та відпочинку на місцях їх дислокації;

16) сприяє проведенню дозиметричного контролю відповідно до нормативно-правових актів з обов'язковою реєстрацією в спеціальному журналі;

17) забезпечує навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності здобувачів освіти та працівників закладів освіти відповідно до законодавства і цього Положення;

18) сприяє виконанню організаційно-технічних заходів упровадження системи стандартів безпеки праці, проведенню атестації робочих місць за умовами праці;

19) організовує проведення обов'язкових попередніх та періодичних медичних оглядів працівників закладів освіти відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 року № 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 року за № 846/14113 (із змінами), та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927 (із змінами);

20) не дозволяє виконання робіт, які негативно впливають на здобувачів освіти і працівників закладів освіти та стан довкілля;

21) здійснює постійний зв’язок з органами виконавчої влади та громадськими об’єднаннями щодо запобігання травматизму серед здобувачів освіти та працівників закладів освіти;

22) при настанні під час освітнього процесу нещасного випадку вживає заходів, передбачених Положенням про порядок розслідування нещасних випадків.

 

З обов’язками ознайомлений:

 

_______________       __________________     Прут О.О.


Додаток 2 до наказу від 05.09.2025 № 33

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Жадьківської гімназії

_______________Олександр ПРУТ

 

 

Обов'язки заступника директора з навально-виховної роботи гімназії

та організація роботи з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 в Жадьківській гімназії

 Заступник керівника/директора:

1) організовує і контролює виконання керівниками структурних підрозділів (факультетів, кафедр, кабінетів, лабораторій тощо) заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов освітнього процесу;

2) забезпечує впровадження відповідних вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності в освітній процес;

3) здійснює контроль за безпечним використанням навчального обладнання, приладів, хімреактивів тощо, що використовуються під час освітнього процесу, відповідно до типових переліків, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України;

4) бере участь у підготовці учнівських об'єднань щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці та відпочинку в місцях їх дислокації;

5) один раз на три роки організовує навчання і перевірку знань працівників закладу освіти з охорони праці, безпеки життєдіяльності, бере участь у складі комісії з перевірки знань;

6) контролює проведення інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності із здобувачами освіти, працівниками в структурних підрозділах;

7) забезпечує роботу щодо розроблення і періодичного перегляду (один раз на 5 років) інструкцій з охорони праці для працівників закладу освіти та інструкцій з безпеки під час проведення навчання для здобувачів освіти, при виконанні практичних, лабораторних робіт у навчальних кабінетах, лабораторіях, майстернях тощо;

8) забезпечує розроблення інструкцій з охорони праці для професій або видів робіт з підвищеною небезпекою, які переглядаються один раз на 3 роки відповідно до Положення про розробку інструкцій;

9) бере участь у розробленні розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного договору (угоди);

10) контролює дотримання працівниками закладу освіти посадових інструкцій у частині забезпечення охорони праці, безпеки життєдіяльності;

11) сприяє здійсненню громадського контролю за додержанням вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці.

 

З обов’язками ознайомлені:

_______________       __________________     Огійчук Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3 до наказу від 05.09.2025 № 33

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Жадьківської гімназії

_______________Олександр ПРУТ

 

 

Обов'язки завідувача кабінетом, майстернею, спортзалом  гімназії

та організація роботи з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 в Жадьківській гімназії

 

Завідувача кабінетом, майстернею:

1) є відповідальним за безпечний стан робочих місць, обладнання, приладів, інструментів, інвентарю тощо;

2) не допускає до проведення навчальних занять або робіт здобувачів освіти  освіти без передбаченого спецодягу,  інших засобів індивідуального захисту;

3)  відповідно до цього Положення розробляє і переглядає (один раз на 5 років) інструкції з безпеки під час проведення навчання в кабінетах, лабораторіях, навчально-виробничих майстернях, навчальних господарствах, спортивних залах тощо;

4) дозволяє використання обладнання, встановленого в лабораторіях, кабінетах, що передбачено типовими переліками, затвердженими Міністерством освіти і науки України;

5) проводить інструктажі з охорони праці під час навчально-виробничого процесу;

6) проводить інструктажі з безпеки життєдіяльності;

7) бере участь у розробленні окремого розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного договору (угоди);

8) при настанні під час освітнього процесу нещасного випадку вживає заходів, передбачених Положенням про порядок розслідування нещасних випадків.

З обов’язками ознайомлені:

 

_______________       _________________Бачук І.В.

______________       __________________Чайковський В.П.

______________       __________________Мацейчук Н.М.

______________       __________________Огійчук Л.М.

______________       __________________Пигина Д.О. 

______________       __________________Присяжнюк Ю.П.

______________       __________________Дичок В.В.    

______________       __________________Крисевич Ю.Д.

______________       _________________  Довга О.М.    

______________       _________________  Ковтонюк Н.В

______________       _________________  Кушнірук Т.А.

______________       _________________   Кушнірук Л.А.

______________       __________________Присяжнюк В.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Додаток 4 до наказу від 05.09.2025 № 33

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Жадьківської гімназії

_______________Олександр ПРУТ

 

 

Обов'язки учителя, класного керівника, класовода,

асистента учителя гімназії

та організація роботи з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 в Жадьківській гімназії

   Учитель, класовод, класний керівник, вихователь, асистент учителя:

1) є відповідальним за збереження життя і здоров'я здобувачів освіти під час освітнього процесу;

2) забезпечує проведення освітнього процесу, що регламентується законодавчими та нормативно-правовими актами з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності;

3) організовує вивчення здобувачами освіти правил і норм з охорони праці, безпеки життєдіяльності;

4) проводить інструктажі із здобувачами освіти:

з охорони праці - під час проведення трудового навчання і виробничої практики відповідно до Типового положення;

з безпеки життєдіяльності - під час проведення навчальних занять, позакласних, позашкільних заходів:

вступний на початку навчального року - з реєстрацією вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в журналі обліку навчальних занять на сторінці класного керівника, куратора групи;

первинний, позаплановий, цільовий інструктажі - з реєстрацією в журналі реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів здобувачів освіти з безпеки життєдіяльності;

первинний інструктаж перед початком заняття (нової теми, лабораторної, практичної роботи тощо) - з реєстрацією в журналах обліку навчальних занять і виробничого навчання на сторінці предмета в рядку про зміст уроку, лекції, практичної роботи тощо;

5) здійснює контроль за виконанням здобувачами освіти правил (інструкцій) з безпеки;

6) проводить профілактичну роботу щодо запобігання травматизму серед здобувачів освіти під час освітнього процесу;

7) проводить профілактичну роботу серед здобувачів освіти щодо вимог особистої безпеки у побуті (дії у надзвичайних ситуаціях, дорожній рух, участь у масових заходах, перебування в громадських місцях, на об'єктах мережі торгівлі тощо);

8) при настанні під час освітнього процесу нещасного випадку вживає заходів, передбачених Положенням про порядок розслідування нещасних випадків.

З обов’язками ознайомлені:

 

_______________       _________________Бачук І.В.

______________       __________________Чайковський В.П.

______________       __________________Мацейчук Н.М.

______________       __________________Огійчук Л.М.

______________       __________________Пигина Д.О. 

______________       __________________Присяжнюк Ю.П.

______________       __________________Дичок В.В.    

______________       __________________Крисевич Ю.Д.

______________       _________________  Довга О.М.    

______________       _________________  Ковтонюк Н.В

______________       _________________  Кушнірук Т.А.

______________       _________________   Яковенко Л.А.

______________       __________________Присяжнюк В.М.

______________       _________________   Король В.В.

 

Додаток 5 до наказу від 05.09.2025 № 33

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Жадьківської гімназії

_______________Олександр ПРУТ

 

 

 

Обов'язки керівника гуртка гімназії

та організація роботи з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 в Жадьківській гімназії

 

Керівник  гуртка:

1) забезпечує безпечний стан робочих місць, безпечну експлуатацію обладнання, приладів, інструментів, спортивного спорядження (інвентарю) тощо;

2) проводить інструктажі з охорони праці з працівниками та інструктажі з безпеки життєдіяльності із здобувачами освіти;

3) не дозволяє працювати учням, без відповідного спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту згідно з Положенням про порядок забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям;

4) при настанні під час освітнього процесу нещасного випадку вживає заходів, передбачених Положенням про порядок розслідування нещасних випадків;

5) веде профілактичну роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності серед здобувачів освіти.

 

З обов’язками ознайомлені:

 

_______________       ______________ Дичок В.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6 до наказу від 05.09.2025 № 33

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Жадьківської гімназії

_______________Олександр ПРУТ

 

 

 

Обов'язки завідуючого господарства

та організація роботи з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 в Жадьківській гімназії

 Заступник керівника з адміністративно-господарської роботи /завгосп:

1) здійснює експлуатацію та догляд будівель, споруд і територій відповідно до законодавства з охорони праці;

2) забезпечує дотримання вимог правил охорони праці під час експлуатації виробничого, енергетичного, вентиляційного обладнання, машин, механізмів, парових і водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском;

3) контролює дотримання норм переміщення вантажів, санітарно-гігієнічного стану побутових і допоміжних приміщень, територій відповідно до законодавства з охорони праці;

4) забезпечує навчальні приміщення, лабораторії, кабінети, господарські і культурно-побутові підрозділи закладу освіти обладнанням та інвентарем відповідно до законодавства з охорони праці;

5) організовує проведення замірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, заземлювальних пристроїв, періодичні випробування і огляди вантажопідйомних машин і механізмів, парових і водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, аналізи повітря на вміст пилу, газів і парів шкідливих речовин, вимірювання освітленості, шуму і вібрації, радіаційний контроль у приміщеннях закладу освіти відповідно до нормативно-правових актів;

6) організовує зі спеціалізованими організаціями навчання персоналу, що обслуговує котли і водонагрівачі, балони із зрідженими газами, компресори і посудини, електричні установки та інші агрегати і механізми підвищеної небезпеки;

7) організовує зберігання на складах палива, отруйних матеріалів, легкозаймистих і горючих рідин, балонів зі зрідженими газами, обладнання, сировини, матеріалів тощо відповідно до правил і норм з охорони праці та Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 15 серпня 2016 року № 974, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 08 вересня 2016 року за № 1229/29359;

8) відповідно до Положення про розробку інструкцій розробляє і періодично переглядає інструкції з охорони праці під час виконання конкретних господарських робіт, узгоджує їх із службою охорони праці;

9) проводить інструктажі з охорони праці, забезпечує навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності в адміністративно-господарських підрозділах;

10) сприяє здійсненню громадського контролю за додержанням вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці;

11) бере участь у розробленні окремого розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного договору (угоди);

12) при настанні під час освітнього процесу нещасного випадку вживає заходів, передбачених Положенням про порядок розслідування нещасних випадків.

 

З обов’язками ознайомлений:

 

_______________       ______________ Бачук І.В.

 

 

 

 

Додаток 7 до наказу від 05.09.2025 № 33

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Жадьківської гімназії

_______________Олександр ПРУТ

 

 

Обов'язки медичної сестри

та організація роботи з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 в Жадьківській гімназії

 

Медична сестра:

1.              Загальні положення

1.1.         Інструкція з охорони праці встановлює вимоги щодо безпеки діяльності медичної сестри освітнього закладу.

1.2.         Інструкція з охорони праці для медичної сестри освітнього закладу поширюється на всі кабінети та приміщення навчального закладу.

1.3.         Інструкція встановлює порядок безпечного ведення робіт медичної сестри у приміщеннях, на території освітнього закладу та інших місцях, де вона виконує доручену їй роботу.

1.4.         Інструкція з безпеки діяльності є обов'язковою для виконання. Медична сестра навчального закладу має дотримуватись вимог з питань охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці» і Кодексу законів про працю України.

1.7.Перед призначенням на роботу періодично, один раз на рік, медична сестра навчального закладу повинна проходити медичний огляд.

1.9.         Керівник чи особа, призначена ним, проводить із працівником, який приймається на роботу, вступний інструктаж з охорони праці, знайомить із правилами внутрішнього розпорядку, із заходами щодо забезпечення належного рівня пожежної безпеки, санітарними правилами улаштування і утримання приміщення.

1.10.     Перед допуском до роботи особа, яка призначена керівником закладу світи, проводить з працівником первинний інструктаж з охорони праці, знайомить його з умовами праці.

1.11.     Повторний (періодичний інструктаж із працівниками з охорони праці проводиться один раз на шість місяців).

1.12      Працівник, прийнятий на роботу медичною сестрою, повинен пройти медичний огляд, спеціальне навчання, вступний інструктаж з техніки безпеки, первинний

– на робочому місці, повторний – не рідше одного разу на 6 місяців, та позаплановий (при зміні умов праці, порушеннях техніки безпеки, нещасних випадках). Результати інструктажу заносяться у відповідний журнал.

1.13      До самостійного виконання робіт допускаються особи, які мають закінчену середню медичну освіту і володіють основними видами сестринських маніпуляцій.

1.14.    Працівник має право відмовитись від дорученої роботи, якщо створилась ситуація, небезпечна для його здоров’я, або для людей, які його оточують, і навколишнього середовища.

1.15.    Працівник повинен дотримуватися вимог, правил внутрішнього трудового розпорядку:

- дотримуватися дисципліни;

-          дбайливо ставитись до устаткування, інструменту, пристроїв, матеріалів, спецодягу;

-               утримувати у чистоті робоче місце, територію;

-               періодично проходити медичні огляди.

1.16.    На робочому місці не дозволяється палити, вживати спиртні напої, наркотики.

1.17.    Дотримуватись правил особистої гігієни:

-               вживати їжу у кімнаті для вживання їжі (їдальні);

-             роботу виконувати в чистому спецодязі

1.18.    За порушення вимог інструкції працівник притягується до відповідальності згідно із законодавством України.

 

2. Вимоги до безпеки праці перед початком роботи

2.1.Оглянути своє робоче місце, територію освітнього закладу та кабінети з метою усунення виявлених небезпечних для життя та здоров'я факторів.

2.2.У разі виявлення порушень або несправностей вжити заходів щодо їх усунення, а за необхідності — повідомити керівника освітнього закладу (начальника відділу освіти).

2.3.        Перед початком роботи медична сестра повинна одягнути спецодяг: медичний халат, шапочку або хустину (марлеву пов’язку – маску). Спецодяг повинен бути чистим, застібнутим на всі ґудзики або зав’язаним.

2.4.        Перевірити наявність ліків та справність медичного інвентарю.

2.5.        Ретельно вимити руки з милом.

 

3.   Вимоги до безпеки під час роботи

3.1.Виконувати роботу згідно зі своїми функціональними обов'язками.

 3.2.Не залишати без нагляду своє робоче місце, коли обладнання підключено до електромережі (комп’ютерна техніка, електроприлади тощо).

 3.3.Запобігати проникненню в заклад сторонніх осіб під час навчально-виховного процесу.

3.4.        Медична сестра зобов’язана:

-           точно і своєчасно виконувати призначення лікарів;

-            чуйно і уважно ставитись до хворих, слідкувати за своїх особистою гігієною;

-                 професійно застосовувати апаратуру, інструменти;

-                 про технічні неполадки повідомляти керівника.

3.5.        Забороняється використовувати апарати не за призначенням.

3.6.        Щоб запобігти травмуванню і виникненню небезпечних ситуацій, дотримуйтесь таких вимог :

-           не залишати працююче устаткування без нагляду;

-            не допускати до роботи на ньому осіб, які не пройшли відповідного навчання

-                 працювати на справному обладнанні, справними інструментами та пристроями

-                 дотримуватись правил електробезпеки;

-                 не виконувати роботи, яка не входить у посадові обов’язки.

4. Вимоги до безпеки після закінчення роботи

4.1.         Перевірити своє робоче місце.

4.2.         Відключити від електромережі електрообладнання.

4.3.         4.3.Закрити вікна.

4.4.         Перевірити справність телефонного зв'язку, наявність усіх ключів від закладу освіти для сторожа; чи замкнені усі кімнати, наявність засобів пожежогасіння.

4.5.         Про виявлені недоліків повідомити керівника служби ОП (начальника управління освіти)

 

5. Вимоги до безпеки в аварійних та небезпечних ситуаціях.

5.1.         При виявлені небезпечної ситуації (пожежа, землетрус, радіаційна небезпека, неполадки в електрогосподарстві тощо) для його життя та життя співробітників заспокоїтись і заспокоїти оточуючих. Оцінити важкість аварійної ситуації.

5.2.         Не усувати самому несправностей електромережі та електрообладнання, а вимкнути загальне електропостачання.

5.3.         При виявленні пожежі негайно викликати пожежну частину за телефоном 101, повідомити начальника управління освіти.

5.4.         Вжити заходи згідно з планом евакуації на випадок пожежі, виробничих та природних явищ та вивести працівників, та вихованців у небезпечне місце. Організувати роботу ДПД щодо збереження державного майна та цінних паперів.

5.5.         При появі сторонньої особи, яка застосовує протиправні дії щодо його безпеки життєдіяльності або оточуючих, викликати міліцію за телефоном 102.

5.6.         У випадку травмування дітей або працівників закладу освіти під час навчально- виховного процесу необхідно звернутися до медичного працівника, викликати швидку допомогу (103) або за необхідності надати першу долікарську допомогу.

5.7.         Надання першої медичної допомоги треба починати з оцінки загального ста- ну потерпілого і на підставі цього скласти думку про характер пошкодження. У ра- зі різкого порушення або відсутності дихання, зупинки серця негайно приступити до проведення штучного дихання та зовнішнього масажу серця, негайно викликати за телефоном 103 швидку медичну допомогу.

5.8.         Дії при ураженні електричним струмом:

                 необхідно негайно звільнити потерпілого від дії електричного струму, відключивши електрообладнання від джерела живлення, а при неможливості відключення

— відтягнути його від струмопровідних частин за одяг або застосувавши підручний ізоляційний матеріал;

                 при відсутності у потерпілого дихання і пульсу необхідно зробити йому штучне дихання і непрямий (зовнішній) масаж серця, звернувши увагу на зіниці. Розширені зіниці свідчать про різке погіршення кровообігу мозку. При такому стані оживлення починати необхідно негайно,

після чого викликати швидку медичну допомогу (103).

5.9.         Дії при пораненні:

                 для надання першої допомоги при пораненні необхідно розкрити індивідуальний пакет і накласти стерильний перев'язувальний матеріал;

                 якщо індивідуального пакета не буде, то для перев'язки необхідно використати чисту тканину (носову хустинку тощо). На те місце тканини, що приходиться безпосередньо на рану, бажано накапати декілька капель розчину йоду, щоб одержати пляму розміром більше рани, а після цього накласти тканину на рану. Особливо важливо застосовувати розчин йоду зазначеним чином при забруднених ранах.

5.10.     Дії при переломах, вивихах, ударах, розтягненні:

                 при переломах і вивихах необхідно пошкоджену кінцівку закріпити шиною, фанерною пластинкою, палицею, картоном або іншим подібним предметом. Пошкоджену руку можна також підвісити за допомогою перев'язки або хустки до шиї і прибинтувати до тулуба;

                 при передбачуваному переломі черепа (несвідомий стан після удару голови, кровотеча з вух або рота) необхідно прикласти до голови холодний предмет (грілку з льодом, снігом чи холодною водою) або зробити холодний компрес;

                 при підозрі перелому хребта необхідно потерпілого покласти на дошку, не підіймаючи його, чи повернути потерпілого на живіт обличчям униз, наглядаючи при цьому, щоб тулуб не перегинався, з метою уникнення пошкодження спинного мозку;

                 при переломі ребер, ознакою якого є біль при диханні, кашлі, чханні, рухах, необхідно туго забинтувати груди чи стягнути їх рушником під час видиху.

5.11.     Дії при теплових опіках:

•при опіках вогнем, парою, гарячими предметами в жодному разі не можна відкривати пухирі, які утворюються, та перев'язувати опіки бинтом;

                 при опіках першого ступеня (почервоніння) обпечене місце обробляють ватою, змоченою етиловим спиртом;

                 при опіках другого ступеня (пухирі) обпечене місце обробляють спиртом, 3 %-м марганцевим розчином або 5 %-м розчином таніну;

                 при опіках третього ступеня (зруйнування шкіряної тканини) накривають рану стерильною пов'язкою та викликають лікаря.

5.12.     Дії при кровотечі:

                 для того, щоб зупинити кровотечу, необхідно підняти поранену кінцівку вгору, кровоточиву рану закрити перев'язувальним матеріалом, складеним у клубочок, придавити її зверху, не торкаючись самої рани, потримати протягом 4—5 хв; якщо кровотеча зупинилася, то, не знімаючи накладеного матеріалу, поверх нього покласти ще одну подушечку з іншого пакета чи шматок вати і забинтувати поранене місце деяким натиском);

                 при сильній кровотечі, яку не можна зупинити пов'язкою, застосовується здавлювання кровоносних судин, які живлять поранену область, за допомогою згинання кінцівок у суглобах, а також пальцями, джгутом або закруткою; при великій кровотечі необхідно терміново викликати лікаря.

6.Завершальні положення інструкції

6.1            Перевірка і перегляд інструкції повинна здійснюватися не рідше одного разу на 5 років.

6.2            Дана інструкція повинна бути достроково переглянута в наступних випадках:

·                  при перегляді міжгалузевих і галузевих правил і типових інструкцій з охорони праці та техніки безпеки;

·                  за результатами аналізу матеріалів розслідування аварій та нещасних випадків;

·                  на вимогу Державної служби України з питань праці.

6.3.          Якщо протягом 5 років з дня затвердження (введення в дію) даної інструкції умови не змінюються, то її дія автоматично продовжується на наступні 5 років.

6.4.          Відповідальність за своєчасне внесення змін і доповнень, а також перегляд даної інструкції покладається на відповідального за охорону праці співробітника загальноосвітнього навчального закладу.

З обов’язками ознайомлена:

 

_______________       ______________ Ковтонюк Т.М.

 

НАКАЗ

03.02.2022 р.                                                                                      №9

 

Про переведення учнів  11класу
на самоізоляцію та на
дистанційну форму навчання

Відповідно до статті 40 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", на виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2", постанови Міністерства охорни здоров’я України від 06.09.2021 р. №10 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», листа  «Щодо виявлених випадків COVID-19» завідуючого Черняхівським відділенням ДУ ЖОЛЦ МОЗУ    В.І.Радчика,   та з метою запобігання захворювання здобувачів освіти та працівників навчального закладу на коронавірус SARS-CoV-2,

НАКАЗУЮ:
1. Організувати дистанційну форму навчання з 04.02.2022 р. по 14.02.2022 р. для учнів 11 класу.
2.Тимчасово з 04.02.2022 р. по 14.02.2022 р. перевести 1 учня 7 класу
на самоізоляцію.
3.Призначити відповідальною за організацію дистанційного навчання в
11 класі заступника директора з навчально-виховної роботи Яковенко Л.А.
4.Заступнику директора з з навчально-виховної роботи Яковенко Л.А.:
4.1. Проінформувати класного керівника 11 класу Мацейчук Н.М., вчителів-предметників про переведення здобувачів освіти 11 класу на самоізоляцію та на дистанційну форму навчання.
4.2. Проінформувати класного керівника 7 класу Колесник М.В. та вчителів-предметників щодо переведення 1 учня 7 класу на самоізоляцію.
4.3.Організувати та здійснювати контроль за роботою педагогів в даний період та виконання навчальних програм згідно з розкладом.
5.Класному керівнику 11 класу Мацейчук Н.М.:
5.1.Довести до відома батьків про переведення здобувачів освіти 11 класу на самоізоляцію та на дистанційну форму навчання.
5.2.Наголосити батькам на тому, що під час проведення дистанційної форми навчання, відповідальність за життя та здоров’я своїх дітей покладено на них.
5.3. Продовжувати проводити профілактичну роботу серед учасників
освітнього процесу щодо запобігання виникнення та розповсюдження COVID -19
6.Учителю інформатики Королю В.В. надавати допомогу вчителям-предметникам та здобувачам освіти в роботі дистанційного навчання на платформах GOOGLE CLASSROOM G SUIT ,VIBER тощо.
7.Медичній сестрі Ковтонюк Т.М.:
7.1.Постійно проводити роз’яснювальну роботу із учасниками освітнього процесу щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення
симптомів коронавірусної хвороби.
7.2.Організувати додаткову обробку кабінетів хімії, історії та місць загального користування дезінфікуючими засобами.
7.3.Щоранку до 09.00 год. надавати інформацію щодо стану здоров’я дітей та їх батьків.
8.Пруту О.О. розмістити даний наказ на сайті ліцею.
9. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з
навчально-виховної роботи Яковенко Л.А.

Директор ліцею                                                      Олександр ПРУТ  

 

З наказом ознайомлені всі учасники освітнього процесу Жадьківського ліцею.


НАКАЗ

25.08.2021 р.                                                                                              № 42

Про зміну назви Жадьківського колегіуму

Черняхівської селищної ради

На  виконання рішення 12 сесії  8 скликання Черняхівської селищної ради від 13 серпня 2021 року  «Про зміну назви Жадьківського колегіуму Черняхівської селищної ради», про внесення змін  в частині  найменування юридичної особи з «Жадьківський колегіум Черняхівської селищної ради» на «Жадьківський ліцей Черняхівської селищної ради», скорочена назва – «Жадьківський ліцей», згідно Статуту Жадьківського ліцею Черняхівської селищної ради (нова редакція), затвердженого рішенням 12 сесії  8 скликання Черняхівської селищної ради від 13 серпня 2021 року  «Про зміну назви Жадьківського колегіуму Черняхівської селищної ради», виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань номер 1003011070012000524 від 18.08.2021 року 

НАКАЗУЮ:

1.     Здійснити відповідні організаційні заходи, пов’язані з перейменуванням Жадьківського колегіуму Черняхівської селищної ради на Жадьківський ліцей Черняхівської селищної ради, скорочена назва – Жадьківський ліцей. Довести цей наказ до відома всіх учасників навчально-виховного процесу навчального закладу.

2.     Провести всі необхідні заходи щодо проведення  змін у назві навчального закладу у відповідних державних органах, офіційних документах, інтернет-ресурсах тощо.

3.     Вжити заходів щодо ліквідації старих та виготовлених нових печаток, штампів, вивісок та атрибутів навчального закладу.

4.     Внести записи до трудових книжок працівників навчального закладу про зміну назви навчального закладу відповідно до Інструкції про ведення трудових книжок.

5.     Централізованій бухгалтерії відділу освіти, молоді і спорту Черняхівської селищної ради  врахувати зміни у назві навчального закладу при оформленні фінансових документів.

6.     Яковенко Л.А., заступнику директора з навчально-виховної роботи, розмістити цей наказ на сайті навчального закладу.

7.     Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор  колегіуму                                          Олександр ПРУТ

НАКАЗ

29.12.2021 р.                                                                                      №44

 

 

Про стан виконання навчальних

програм за І семестр  2021/2022

 

З метою організованого завершення  І семестру 2021/2022 н.р, згідно з планом роботи ліцею на 2021/2022 адміністрацією закладу було проаналізовано виконання навчальних планів та програм у 1-11-х класах за І семестр 2021/2022.

Перевірено:

1.  Кількість годин, відведених на вивчення предметів за навчальними програмами.

2.               Фактична кількість використаних годин:

        використання годин інваріантної та варіативної складових навчального плану;

        відповідність вивчення навчального матеріалу календарному плануванню;

        послідовність вивчення навчального матеріалу і дотримання кількості годин, визначених програмою на кожну тему.

3.        Виконання вчителями вимог навчальних програм:

         кількість проведених контрольних, лабораторних, практичних робіт згідно з графіком, творчих робіт, робіт з розвитку зв'язного мовлення, уроків позакласного читання;

         розподіл навчального матеріалу;

         оцінювання результатів навчальних досягнень учнів;

         проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з графіком тематичного оцінювання.

Викладання навчальних предметів здійснювалося згідно навчального плану, складеного відповідно до вимог чинних нормативно-правових документів з питань розвитку системи загальної середньої освіти та освітніх програм ліцею для 1-11-х класів.

Навчальний план Жадьківського ліцею включає інваріантну складову, сформовану на державному рівні та варіативну складову, в якій передбачені додаткові години на навчальні предмети, курси за вибором, факультативи

  • Під час заповнення сторінок класних журналів учителі виконують «Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-10 класах», затверджені наказом  Головного  управління освіти і науки  від 05.10.2011 № 526, а також наказ  Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 № 371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», наказ МОН України від 03.06.2008 року № 496 «Про затвердження інструкції з ведення класного журналу учнів 5 – 11 (12) – х класів загальноосвітніх навчальних закладів»,  Наказом МОН № 1096 від 02.09.2020 року «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів Нової української школи» , Орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1—4-х класів закладів загальної середньої освіти від 13.07.2021 № 813)

Перевірка показала, що всі вчителі мають календарні плани, своєчасно вносять до них корективи, пов’язані з об’єктивними змінами в організації навчально-виховного процесу (хвороба, курси). Ніяких скорочень тематичних, контрольних, уроків розвитку мовлення немає.

         Інваріантну та варіативну складові частини навчальних планів виконано в повному обсязі. Навчальний матеріал викладався відповідно до календарних планів з дотриманням кількості годин, призначених програмою на кожну тему. Графік контрольних робіт, тематичного оцінювання з предметів виконано.

 Під час дистанційного навчання 09,10.12, яке здійснювалося через несприятливі погодні умови, було забезпечено педагогічний супровід опрацювання учнями матеріалів вдома.

У 1- 4 класах розподіл годин за програмою у календарно-тематичному плануванні відповідає новим освітнім стандартам; поточне оцінювання досягнень учнів проводилося: формувальне оцінювання у 1-4 класах, вербально з усіх предметів – у 2-му класі, у 3-4 класах -рівневе.

У класних журналах 5-11-х класів відведено колонки і дати для обліку тих видів діяльності, які підлягають оцінюванню.

Перевірка засвідчила встановлену програмою достатню кількість уроків розвитку мовлення, контрольних робіт з української мови та літератури, зарубіжної літератури. Вчителі здійснюють індивідуальний підхід до оцінювання говоріння, читання мовчки, діалогу, усного переказу та усного твору. Поступове накопичення оцінок дає змогу кожному учню одержати об’єктивні тематичні та семестрові оцінки .

Усі  навчальні програми з англійської мови не встановлюють чітку послідовність вивчення тематичного змісту та не визначають жорсткі часові рамки на вивчення лексико-граматичного матеріалу. Навчальні програми зорієнтовані на кінцеві мету та завдання щодо вивчення іноземних мов та відображають основні методичні прийоми, необхідні для їх реалізації. При складані календарно-тематичних  планів з англійської мови   збережено змістову частину програми за рахунок раціонального використання годин на проведення форм контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма). Програму з  англійської  мови станом на 30.12.2021 виконано в повному обсязі.

На кінець І семестру 2021/2022  дотримано кількість всіх видів контролю навчальної діяльності в 5-11-х класах з математики, історії, виконання лабораторних і практичних робіт з фізики, хімії, природознавства, географії, біології, інформатики, відпрацьовано теми з трудового навчання, основ здоров’я, фізичної культури, правознавства. Результати виконання навчальних програм інваріантної та варіативної складової відображені у звітах учителів-предметників, поданих для перевірки адміністрації.         

На підставі проаналізованих  та перевірених звітів учителів про виконання навчальних програм

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Вважати виконаними за обсягом та  змістом  навчальні програми і плани з усіх предметів інваріантної та варіативної частини навчального плану  за І семестр 2021/2022.

2. Учителям ліцею:

1) Дотримуватися вимог навчальних програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, інструктивно-методичних листів МОН України.                          

Постійно

2) Дотримуватися вимог інструктивно-методичних листів МОН України, навчальних програм при записах у класні журнали.

Постійно

3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Яковенко Л.А.

 

      

          Директор ліцею                                                  Олександр ПРУТ

НАКАЗ

01.09.2021 р.                                                                                      № 27

 

 

Про початок та структуру
2021-2022 навчального року

 

Жадьківський ліцей відповідає всім критеріям та вимогам МОН України та нормативним документам галузі освіти, статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та з запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»,  постанові Міністерства охорни здоров’я України від 23.04.2021 року № 4 «Про затвердження протиепідемічних заходіву закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19​)» та з метою запобігання захворювання здобувачів освіти та працівників навчального закладу на коронавірус SARS-CoV-2, питний режим, санітарний стан приміщень та їдальні, освітлення кабінетів та енергозабезпечення, опалення відповідають діючим нормам. Всі педагоги та обслуговуючий персонал допущені до роботи медичною комісією, наповнюваність класів на належному рівні; методичною, навчальною та довідковою літературою ліцей забезпечений . Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структура нового 2021-2022 навчального року  обговорена на педагогічній раді, погоджена з профкомом та батьківською радою ліцею.

 Виходячи з вищенаведеного,

НАКАЗУЮ:

Розпочати навчальний процес у колегіумі 01.09.2021 року святом - День знань – і закінчити не пізніше 01 липня;

1.     Затвердити структуру 2021-2022 навчального року згідно листа МОН України «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2021/2022 навчального року», а саме:

·        І семестр - з 01 вересня 2021 р. до 30 грудня 2021 року,

·        ІІ семестр – з 17 січня 2021 р.  до 31 травня 2022 р.

·        Канікули  провести в такі терміни:

·        осінні з 25 жовтня  до 31 жовтня 2021 р.,

·        зимові з 31 грудня 2021 р. до 14 січня 2022 р.,

·        весняні з 28 березня  до 01 квітня   2022;

2.     Екскурсії у 1-4 класах, навчальні екскурсії та навчальну практику в 5-8,10 класах не пізніше 1 липня 2021 року, згідно рішення педради колегіуму протокол №1 від 25.08.2021 року.

У випускних класах провести ДПА навчальних досягнень учнів відповідно до Положення про ДПА учнів у системі ЗСО.

Вручення свідоцтв про освіту провести для випускників 9 та 11 класів згідно нормативних документів.

3.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор ліцею                                                Олександр ПРУТ

НАКАЗ

01.09.2021 р.                                                                                      № 21

 

Про режим роботи ліцею

 

         На виконання  рішення педагогічної ради, протокол засідання №1, від 25.08.2021 року, погодження з Управлінням Держпродспоживслужби          в  Черняхівському районі  та  профспілковим комітетом ліцею, протокол  № 7 від 31.08.2021р.,

НАКАЗУЮ:

1.       Уроки розпочинати о 8.10 ранку, перша, друга, четверта, п’ята та шоста перерви по 10 хвилин, велика перерва після третього уроку – 20 хвилин;

2.       У понеділок третя та четверта перерви по 20 хвилин;

3.       Перший клас: початок уроків 0 8.30 ранку, тривалість  уроків 35 хвилин. Початок уроків за спеціальним  дзвінком;

4.       2-4 класи: початок уроків 0 8.30 ранку, тривалість  уроків 40 хвилин. Початок уроків за спеціальним дзвінком.

 

 

Директор ліцею                                                Олександр ПРУТ

НАКАЗ

01.09.2021 р.                                                                                             № 15

 

Про розподіл навантаження
між
педагогічними працівниками
ліцею у 2021-2022 навчальному році

 

Керуючись Освітньою програмою Жадьківського ліцею, складеною на основі наказів  МОН України «Про затвердження  типових  навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів» №268 від 21.03.2018, №407 від 20.04.2018, №405 від 20.04.2018, №408 від 20.04.2018, річним планом роботи навчального закладу, фаховою підготовкою та професійними якостями педагогів, а також за погодженням з профспілковим комітетом ліцею, протокол засідання № 7 від 31.08.2021 р.

НАКАЗУЮ:

1. Розподілити педагогічне навантаження між педагогічними працівниками ліцею наступним чином:

 

 

 

1

 

2

 

3

 

4

всього

 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

всього

 

 

10

 

11

Всього

 

Всього годин

 

 

 

Кількість учнів

9

8

10

10

 

8

4

7

10

14

 

8

13

101

 

Примітка

 

 

 

Прізвище,

ініціали

 

Предмети,що

викладає

 

Категорія

К-ть год.

К-ть год.

К-ть год.

К-ть год.

 

К-ть год.

К-ть год.

К-ть год.

К-ть год.

К-ть год.

 

К-ть год.

К-ть год.

 

Всього 

годин

 

 

 

1

Прут О.О.

Історія України

Всесвітня іст.

Географія

Захист України

Інформатика

вища

 

 

 

 

 

 

1

1

2

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

1,5

1,5

 

 

1

1.5

 

5,5

 

11,5

І ст.директор ліцею

 

2

Яковенко Л.А.

Англійська мова

 

вища

 

3

3

3

9

 

3

 

 

 

 

 

 

 

12

І ст. заступник директора

 

 

3

Демиденко О.І.

Світова літ-ра

Мистецтво

Індивідуальне нвчання

Вища, старший вчитель

 

 

 

 

 

2

2

2

2

1

2

1

 

6

18

1

1

1

1

4

22

0,25 ст. патріотичного вих.., голова МК.

 

4

Присяжнюк Ю.П.

 

 

 

Українська мова

Укр. мова(факультатив)

 (Індивід. навчання )

вища

 

 

 

 

 

5,5

0,5

5,5

 

 

 

 

 

4

1

 

4

16,5

 

4

1

5

 

25,5

 

 

Кл.кер. 9 кл

Соц. педагог 0,25

 

5

Огійчук Л.М.

Українська мова

Укр.мова(факульт)

Інформатика

Географія

Природознавство

Основи здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

2

1

 

 

1

4,5

 

1

 

 

 

 

4

1

 

2

 

 

 

 

1,5

18

4

 

 

23

Голова МК,

Кл.кер 8 кл.

Корекційна РЗМ

(договір)

 

 

 

 

 

 

 

 

2

6

Ковтонюк Н.В.

Початкові класи, 2

Хореографія

Індивідуальне навч.

 

І

 

22

 

 

 

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

27

Кл.кер.2 кл

7

Білоус Н.П.

Початкові класи, 3

 

Вищий тарифний розряд

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

Кл.кер.3 кл.,

 

 

8

Довга О.М.

Початкові класи, 3

 

І

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

Кл.кер.4 кл

Голова МК

 

9.

Крисевич Ю.Д.

Початкові класи.4

 

вища

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

Кл.кер.1 кл

Голова МК

 

10.

Мацейчук  Н.М.

Біологія

Основи здоров’я

Хімія

 

Вища

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

1

 

 

2

1

1,5

2

1

2

 

2

1

2

17,5

2

 

1,5

2

 

2

7,5

 

25

Кл.кер.11 кл,

Голова МК,

НДД

 

 

11

Хоменко Є.М.

Математика

Математика(факульт.)

 

 

 

 

 

 

 

4

0,5

4

4

4

0,5

4

0,5

21,5

 

3

3

 

24,5

Кл.кер.5 кл

 

12

Чайковський В.П.

Фізика

 Математика

Інд.навч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

2

 

 

3

 

1

7

3

 

4

3

10

18

 

 

 

13

Король В.В.

Англійська мова

Інформатика

 

ІІ

2

 

 

 

2

3

 

3

3

2

3

2

 

16

2

2

 

2

2

 

8

26

Кл.кер.10 кл

14

Бачук І.В.

Трудове навчання

Бджільництво

Технології

Спец.

 

 

 

 

 

2

 

1

2

 

 

1

 

1

1

 

1

1

 

1

11

 

 

4

 

3

 

7

18

 

15

Колесник М.В.

Історія

Іст.рідн.краю

Правозн.

Гром.осв.

Образотв. м-во

 

 

 

 

 

 

1

0,5

 

 

 

1

 

 

 

 

1

2

0,5

 

 

1

2,5

0,5

 

2,5

0,5

1

 

14

 

2,5

 

 

2

2,5

 

 

 

 

7

 

 

21

Кл.кер.7 кл

0,25ст. гурткової роботи

16

Ковтонюк О.Ю.

Осн. Лісництва

Тракторна справа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

1

4

 

9

 

17.

Присяжнюк В.М.

Фіз.вих

Муз.м-во

вища

 

 

 

 

 

3

1

3

1

3

1

3

3

18

3

 

 

3

 

6

 

24

Гурткова робота 0,25

Спортзал 0.1,

 позаклас. робота 0,1

18

Ратай І.В.

Асистент вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПО(за договором)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

19

Забродська Н.Л.

Асистент вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Вакант

Педагог-організатор   І ст

Психолог                 0,25 ст

Гурткова роб.        0,25 ст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Директор ліцею                                                Олександр ПРУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар