УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ
ЖАДЬКІВСЬКОГО КОЛЕГІУМУ
Автор: педагог - організатор
Олена МУХЛІНСЬКА
Укладач: вчитель інформатики
Олександр ПРУТ
Нормативно-правова база
учнівського самоврядування
Жадьківського колегіуму
1. Закон України «Про освіту»;
2. Закон України «Про загальну середню освіту»;
3. Конвенція ООН про права дитини;
4. Декларація прав дитини;
5. Державна національна програма «Освіта»
6. Концепція виховання дітей та молоді в національній системі освіти;
7. Статут Жадьківського колегіуму Черняхівського району Житомирської області;
8. Правила внутрішнього розпорядку колегіуму;
9. Положення про учнівське самоврядування Жадьківського колегіуму Черняхівського району Житомирської області.
Положення
про учнівське самоврядування Жадьківського колегіуму Черняхівського району Житомирської області
1. Загальні положення
Мета: формування в учнів умінь і навичок керівництва демократичними процесами, ініціативної особистості, здатної приймати нестандартні рішення; розвиток соціально активного, гуманістично спрямованого члена суспільства з глибоко усвідомленою громадською позицією, почуттям національної свідомості; забезпечення життєдіяльності інфраструктури колегіуму.
Завдання:
Ä організація навчально-виховного процесу та життєдіяльності колегіуму
Ä забезпечення дисципліни і порядку
Ä організація дозвілля і спорту
Ä пропагування здорового способу життя
Ä сприяння вирішенню питань господарської діяльності
Ä контроль за рівнем навчальних досягнень учнівського колективу
Ä контроль за відвідуванням занять.
Зміст діяльності: в основу функціонування дитячого самоуправління покладена робота учнівського Парламенту, діяльність якого реалізується через роботу старостату, учнівських комісій, представництва початкової ланки та активів класів.
2. Структура самоуправління
Учнівський Парламент являється структурним підрозділом Ради колегіуму, яка є вищим органом управління закладу.
Учнівський парламент складають: старостат, парламентські комісії, рада представників школи І ступеня.
До складу старостату входять старости 5-11 класів, класні керівники, педагог-організатор.
Комісії: навчальна, дисципліни і порядку, дозвілля і спорту, гігієни і здоров’я, пошуково-патріотична, господарська.
Представництво школи І ступеня складається з вчителів-класоводів та вожатих.
3. Повноваження
Учнівський парламент:
Ä являється дорадчим органом ради колегіуму
Ä керівництво здійснює президент
Ä засідання проводиться 1 раз на чверть
Ä розглядає питання: планування роботи на чверть, підведення підсумків роботи, заслуховує роботу комісій, вирішує питання учнівського самоуправління
Ä вибори проводяться щороку до 25 вересня
Ä під час проходження виборчої кампанії президента його повноваження здійснює педагог-організатор
Ä рішення парламенту являється обов’язковим для виконання підзвітних органів.
Президент:
Ä є членом педагогічної ради колегіуму
Ä керує роботою парламенту
Ä проводить загальні робочі лінійки
Ä обирається строком на 1 рік з числа учнів 9-11 класів, шляхом самовисунення, висунення дитячими організаціями. Класними колективами, педрадою, батьківським комітетом, громадськістю
Ä повинен мати рівень навчальних досягнень не нижче середнього, позитивну поведінку, не стоїть на внутрішньому обліку колегіуму чи на обліку в поліції
Ä обирається до 25 вересня кожного року
Ä кандидат в президенти повинен мати передвиборчу програму і представити її на розгляд колективу колегіуму.
Старостат:
Ä входять старости 5-11 класів, класні керівники, педагог-організатор
Ä засідання проходять 1 раз на місяць
Ä розглядає питання: підведення рейтингу класів, узгодження планів роботи, звіт про роботу класних колективів
Комісії:
Навчальна:
Ä входять старости, заступник з навчально-виховної роботи
Ä щомісяця підводять рейтинги навчальних досягнень учнів
Ä контролюють ведення рапортів класу
Ä здійснюють рейди ведення щоденників, виконання домашніх завдань
Ä звітуються перед колективом колегіуму
Ä розглядають навчання окремих учнів
Дисципліни і порядку:
Ä входять два учні та заступник з виховної роботи
Ä контролюють чергування учнів 9-11 класів
Ä оформлюють екран чистоти
Ä здійснюють рейди спізнень на уроки, наявності учнівського приладдя
Ä розглядають дисциплінованість окремих учнів
Ä підводять підсумки змагання з чистоти
Ä звітуються перед колективом колегіуму
Дозвілля і спорту:
Ä входять три учні, педагог-організатор, вчитель фізкультури
Ä підготовка та проведення спортивних змагань
Ä організація дозвілля учнів
Ä складання план-сітки виховних заходів на місяць
Ä оформлення сторінок «Літопису цікавих справ», «Книги рекордів колегіуму»
Ä інформаційне забезпечення заходів, що проводяться
Гігієни і здоров’я:
Ä входять три учні і психолог
Ä пропагування здорового способу життя
Ä організація і проведення виховних заходів
Ä проведення санітарних рейдів
Ä вивчення матеріально-побутових умов проживання
Ä випуск санітарних бюлетенів
Пошуково-патріотична:
Ä входять 3 учні, вчитель ЗВ та керівник музею історії села
Ä організація роботи музею
Ä підготовка та проведення заходів військово-патріотичного напрямку
Ä здійснення пошукової роботи
Ä догляд за братськими могилами
Ä інформаційне забезпечення заходів, що проводяться
Ä подання звітів про пророблену роботу на вимогу
Господарська:
Ä входять чотири учні , директор та завгосп
Ä організація та проведення трудових десантів, суботників, господарських днів, акцій
Ä участь у проведенні ремонту матеріальної бази закладу
Ä проведення рейд-перевірки збереження шкільних підручників
Ä звітуються перед колективом колегіуму.
Активи класів:
Ä входять три учні та класний керівник
Ä підготовка і проведення класних робочих зборів
Ä контроль за веденням класної документації
Ä організація діяльності учнівського колективу
Ä забезпечення інтеграції класного колективу в життя колегіуму
Ä звіт про пророблену роботу перед старостатом
Рада представників школи І ступеня:
Ä входять вожаті, вчителі-класоводи
Ä організовують і проводять навчально-виховну роботу та дозвілля
Ä забезпечують організацію ігор під час перерв
4. Фінансово-господарська діяльність
Учнівський Парламент розпоряджається коштами, які є на рахунку учнівського колективу і зберігаються у президента.
Програма занять
«Школи лідера»
Жадьківського колегіуму
1. Виборча кампанія у колегіумі
2. Лідер… Хто він?
3. Хто Я: Капітан? Штурман? Пасажир?
4. Організація колективно-творчої справи
5. Лекторій: «Як провести класні робочі збори»
6. Колектив - основа учнівської діяльності
7. Твій творчий потенціал
8. Самооцінка і її роль у становленні особистості
9. Аукціон творчих ідей та досягнень
Немає коментарів:
Дописати коментар